luuletteko tosiaan taas olevanne nii "kingei" ?
no haistakaa jo paska, te ootte taas siel pohjal.
pohja on mulle tuttu, sielt on hankala päästä ylös.
kaiva vaa sitä multaa viel alemmas jalkojes alta, iha sama mulle.
ja iha oikein sulle.

oon kuullu nii monest ku puhutte paskaa, sit väitätte ettette koskaa oo puhunukkaa.
ootteko tyhmii? luuletteks etten kuule, tiiä, nää ? tunnen kyl sen paskan puhumisen,
ja tunnen kans teijät. tunnen kans sen paska katseen siel niskas.
mullaki on tunteet, teilläki varmaa?
mut en taas ajattele ku teijä paska hommaa.

onks kovaki olo tulla vittuilee jossai meses?
onks kovaki olo vittuilla siellä selän takana?
onks kovaki olo ku kukaa ei varmaa joo kerro mulle paskaakaa?

mullaki on ystävii, enää kyl vaa muutama.
ei ne jätä, ei ne petä.
toisinku sulla, voisit miettii mitä se sun bestis on mullekki tullu puhumaa?
se kato puhu mulle paskaa.
pitäiskö käräyttää? rikkoo teijä ystävyys? sitä me allun kans mietittii.
no on teilläki sydän, en mä muuta väitä.
mut mite se sydän on noin paskana? pari tärkeetä palaa varmaa lohkennu?

rakkaus, rakkaus, rakkaus.
se puuttuu teiltä?
osaatte kyl rakastaa mut vähä eri taval ku muut.
rakastatte niit poikaystäviinne sillo ku ne on in. rakastatte niit kans jotka on samaa mielt teijä kans.

rakkaudest vihaanki on nii pieni matka.
yhten päivän olin sun kaveri,
toisen ei tietookaa.

me vihataa teitä, te vihaatte meitä

katotaa mitä koulus tulee. tuleeko teille kova paikka näyttää et mite vittuillaa?
varmaa joo tuleeki?!

kuulemma pelkäätte mun kaverii.

halko perseesee ja ruottiin!