Hhahh :'d hauska päivä tänään (Y)

° vape sai kauheen nauru kohtauksen luokan eessä. jaakko kans.

henkkahahhareps :D " NYT MÄ TIEDÄN MITÄ MÄ TEEN, NYT MÄ TIEDÄN, NYT MÄ TIEDÄN MITÄ MÄ HALUAN!"
* katotaan vapen kanssa et nyt se paljastaa jtn tosi jännää 8OO
henkka : " MÄ HALUAN MUSTAT HIUKSET! "
* öö. vapen kans revetään.

-

pyyhkäri. * kiitti jenna lainasta : D *
(henkka muka lainaa pyyhkäriä ) 

-

junnussa :'DD * kaljan kanssa leikkimistä *
(kassalle vaa) 

-

ilmasia näytteitä (Y) *MANSIKKAA*
(kato kristaki täälä)

-

MARKKINAPOIKAIHHNAMSNAHMHAMSIIHIHANASÖPÖÄÄÄ *se hymyili aah *
(vuos sitte näin sen markkinoilla ja olin taivaassa ja kyselin et oliks toi söpö ja hymyilin ja en varonu ihmisiä ku kävelin ja sit varjostin ja yritin ottaa siitä kuvia )

-

pojat pelikoneella * NUO POIJAT YRITTÄÄ VITTU RYÖVÄTÄ SUT!*
(jollaki tippu euro lattialle ja väisä ja henkka yritti ottaa mut joku äijä saatana huus et nuo pojat yrittää ryövätä teikät!! ) 

-

PATUKKAA * jenna sano et meille vähäse ! *
(tappelu)

-

" mennäänkö meijän kautta ? "  * no miettikääs tätä *
(tätä ei tajuu ku vape )

-