okke´ tylsää.. mulla on mustelma poskessa.

Kiitos ja Hei - Sana < 3
Sana on huippu :'D

oon lähentelijä. muka. haha. väisä ite on aina tiellä. no ei nyt aina. : DDDDD
teroki on. ja siika. niille on kiva puhua. siis ihan vaan puhua.
en mä koskaan yritä saada niitä kattomaan mua silmiin,
tai tekemään "ilmeen",
tai pelaamaan jalkkista eikä vaa seisomaan sateessa keskellä kenttää.
tai puhumaan mulle,
tai potkasemaan pallon mulle,
tai ees vaihtamaan kenkiä,
ei tero suostu ees testamenttaamaan tai myymään sen kenkiä mulle. : '<

väisä tietty testamenttaa sen kengät mulle. kysyin siltä ja se huusi jee!! (teki just maalin.)

no esa ainaki on luvannu testamentata sen lippikset mulle. ( VUHUUU )

saksilla on kiva leikkiä.
en mä koskaan yritä leikata väisän hiuksia . en mä juoksis sen peräs sakset ojos. en.
en mä koskaan yritä heittää niitä jaakkoon.
en mä koskaan yritä heittää niitä joniin.
en mä koskaan yritä heittää niitä henkkaan.
en mä koskaan yritä heittää niitä jokiseen.
en mä koskaan mitää tollasta. en.
en mä koskaan yritä heittää niitä väisään.
en mä koskaan mitää tollasta ees väisään. en.

terolla on hassu hymy . ssemmone virne. hahhahah. :D

jonin kuvistyö on kalaverkko. siis se piirsi semmosen. meillä oli kivat keskustelut kaloista.

mä: " missä kaloilla on sydän ? "
väisä: " onko niillä sydän? "
joni: " no on! :D "
mä&väisä: "missä?!"
väisä: " se on tässä kurkun kohalla niihä! tässä päässä!"
märeps. :  " joo poskessa : D "
joni: " tässä melko samassa kohassa ku ihmisilläki. "
väisä: " hööhö joo. "

nonii joo mulla on tylsää ku mä juttelen kaloista. pojista siis kyllä enemmä.

jenna lähentelee kokoaja :DDDDDD