hahahajoon. : D
sua vejätetää iha vitusti nyt, ja oot vaa onneline.
sitte ku saat tietää ne, sun unelmat menee pilalle.
hyvä vaan sulle,
taas saat vetää ressii mulle.
sehän on helppoo, sun ammattis.
menee vaa pilalle, niinku ne sun synttäris.

mun puolesta saat kärsii nii paljo ku kestät vaa. enemmänki.
oot laittanu mut kestään vitun pitkään, pilasit mun unelmanki.
mut nyt mulla menee kerranki hyvin.
älä ota tätä pois multa.
niinku mä otin elämän sulta.

sulle on kiva nauraa, ja kaikki on täynnä läppääs.
ei kukaa ota sua vakavasti, joten piä kii pääs.

vejät ressii joka asiasta mullekki,
siitä ku huutelen sullekki.
huuan sillo ku mulla on asiaa,
en kysy sulta mihinkää lupaa.
miks ees kysyisin mitään sulta?
vastaus on kumminki et mitä kysyt horo multa.

kestä ku on sun aika kestää.
voit kyl tän pelin jättää.
olla ees joskus pohjalla
sen ajan minkä pitää sulla,
siellä olla. ei oo viel pitkään siit
ku olit horona huutelemas mulle.
joten annan takasin nyt sulle.
se jota sä oot antanu mulle,
taitaaki päätyy takas sulle.

et oo hankkinu ku paskaa mun niskaa.
mitää hyvää et oo tehny pitkää aikaa.
samalla teit vaa ittestäs pellen.
hei mä en kestäs enää ellen,
ois nyt tehny samaa sulle.
mut ei ku sä vaa vittuilee alat mulle.



---
vaikka sulla on vitun hyvä syy siihe ku mulle vittuilet.
nii miks et vittuilis? : ) no eipä siinä.