Voi voi melkein itkettää kun lukee näitä mun vanhoja juttuja. säälittäviä vanhoja juttuja. huhhuh ;; D jotakin ihmeellistä oon kirjotellu. kai viimeks lokakuus? voevoe mun elämän parhaat hetket sitte jäi kirjaamatta ylös kun en niitä NYT enää halua kirjottaa : <

Juu mahtavat oli vuoden viimeset kuukauet ja vuosi vaihtu ja nyt on ollu taas mahtavaa. mitäs nyt vähä mase mase mut njoo.

Okei. Tutustuin ja ihastuin ja rakastuin marraskuussa.
Joulukuu - Tammikuu oli mahtavaaparastaihanaa aikaa.
joo tammikuun loppu sitte lopetti senki homman. siitä asti oon ollu vähä maassa jos oon kuunnellu tai miettiny tai puhunu "siitä".

Mut onneks mul on kingit. joo ilman teitä mitä tekisinkää : D
vape, väisä, henkka, allu, siika, tero, jaakko, eetu, esa, jenny. <3

njooh.

22.11.08 nam. jouluavajaiset. näin karrinki ekaa kertaa :D heh oltii kylil, vape/veke, karri, väisä, siika, alluki, jani :s . njoo hauskaapa oli.

23.11.08 joo no nam :D

27.11.08 myyjäiset. :D

1.12.08 HE PARASTA KYLIL. väisän, vapen, juhon ja karrin kans kylil. juho edustaa, vape repee, väisä edustaa. parasta. annkkakusel. : D

13.12.08 ikeas jennyn kaa. : D juu päivän reissu ruottiin.

22.12.08 paras deii. henkalla. ja uimahallil. : )

16.1.09 jennyn synttärit ! : D

22.1.09 njoo </3 se mun puoli mase alkaa

29-30.1.09 maran synttärit : D vape, jenny, meikä, mara, anniina, olga, inka, sussu, lotta. oliko muita? : D

6.2.09 DISCO! <3 parasta. sielä väisän, allun, siian, jaakon, jennyn, juhon, karrin, torpan jaa esanki kans :D namnam

joo en nyt kaikkee parasta tähä laittan mutta jtn : D