kiitti teille jotka olitte kerolla tuollo. oli hauskaa. :D
mut se ihmeen putki juttu ois voinu jäädä pois. :D:D:D:D

"MEIJÄ REMIXIT"
"vaivaantunutta jalkkista. :D"
"tero on ihana ihminen ku lähetti tän sulle... lalalallaa"
"mä oon vammane, mä juoksen"
"sammakkoTANSSI"
"ku se hymyilee sillä menee silmät sillee näi"
"JENNA JA HÄNEN LAPSENSA PALLO"
"meijä ennätys on viis. "
"jori ryömii tuolla."
"jori ryömii varmaan tälläki hetkellä"
"mitä sitä eskarissa on opeteltu `??"
"minä olen ISO! maailman tieteiden professori!!"
"ku mä en osannu tehä dinosaurusta ni aloin itkee"
"kännykän valossa mökille."
"pojat ne soitteleeUUUJOO"
"KUOHARII :DDD "
"kiitos teillekkin tytöt kun jaksoitte kuunnella minua."
"seremonia?"
"pähkinöitä kokoaja"
"pallukka pallukka?"
"kato täällä on majan tekele!! oho on mulla majat joo.."
"mä laitan nää vielä päälle tästä ja niin edellee."
"on täällä kuuma."
"soitetaan nyt sille!!"
"ku mä huusin pippa nii se mummeli äkkii vaa vaihto puolta :D "
"yuuaartohomoinmii!!"
"tuo seppo on kyllä mainio"
"MIKS TUO PAPPARAINE ON KATOLLA? "
"kato hetiku saivat telkkarin toimimaa nii eivät ees kato"
"HOOOMOOO "
"me ollaan varmaa karattu jostai."
"NOUTAJA TULEE!!"
"karhhu tulloo"
"heeheeheehhee"
"se on syöny jo 5 pihviä"
"se kaatu"
"se on söpö"
"se on evo"
"saman sitte teette viiden vuoden päästä"
"siinä meni iskän tiskivuoro."