Joo olin viikonlopun krissen luona :'D eka oltii mökillä ja sit krissellä. Jonttuha se siel kyllä oli. Ja me oltii mummolassa .

krisse - " hei kato puolukkaa ! "  *syö*
mä - " oho nii onki. " *syö*
krisse - " ei ollu ees nii väkevä. "
mä - " ei tää maistu miltää " : D
krisse - " outoa "
mä - " onkoha tää ees puolukkaa "
krisse - " emt"
mä - " eiku hei tää on sitä sian marjaa.. "
krisse - " nii onki! onks se myrkyllistä ? "
mä - " joo taitaa olla "
krisse - " aijaa. "
*syletää siinä vähä aikaa *

-

krissellä koneella :
mä - " hei katotaa toi mörön ensiesiintyminen ! "
* me katotaa muumeja. mörön ensiesiintymistä pimeessä *
krisse - " nyt se tulee "
*nipsu lähtee sieltä talosta ja se mörön suu näkyy *
* krisse hakee tyynyn ja halaa sitä ja mä katon tarkemmi *
*nipsu kattoo ylös..*
me - " IIIIIIIIIK ÄÄÄÄÄÄÄ heheheh"  * halataa toisiamme *
mä - " vähä pelottava : 0 "
krisse - " niimpä!!"
krissen äiti huutaa - " mitä siellä nyt on??!! "
krisse huutaa - " MUUMIMÖRKÖ!"
krissen äiti - " SIIS HÄ ? "
mä - "hehe"
krisse - " Siis muumimörkö me katotaa muumeja!!"

-

Tuttisoturi leffa on hyvä.

-

juotii vähä mad crokii :' )
mä - " soitetaanko yhelle ?"
krisse -" soitetaa vaa "
. sit siinä soitettii "yhelle" :D

-

Illalla -
mä - " mä haluun olla kampaaja "
krisse - " mä haluun tehä tatuointeja :D "
mä - " mä haluun kans meikata "
krisse - " mä haluun tehä vaatteita "
mä - " tehää semmone kauppa! jossa on niinku maskeeraaja, lävistyksiä, vaatteita ja tatuointeja!"
krisse - " JOO :DD "
mä - " semmone ikean kokone! "
krisse - " joo ::DD "
krisse - " tehää kans ravintola "
japlaaplaaplaa :p